Korzystanie z usług reklamowych Google to obecnie najbardziej efektywny sposób na wypromowanie firmy w Internecie.
W zależności od specyfiki Twojej branży, mamy do wyboru kilka form reklamy, które pomogą dotrzeć do potencjalnego klienta oraz nakłonić go do współpracy z Twoją firmą.
Kampanie w sieci wyszukiwania są obecnie najpopularniejszą metodą reklamy w Google. Reklamy tekstowe wyświetlają się użytkownikom, którzy wpisując słowa kluczowe szukają określonych usług lub produktów.
Dzięki precyzyjnemu dobraniu słów kluczowych kierujemy reklamę do osób, które szukają Twoich usług lub produktów. Dodatkowo poprzez dobrze napisane teksty reklamowe, zachęcamy je do przejścia na stronę internetową.
Zadaniem kampanii remarketingowych jest przypominanie internaucie o Twoich usługach lub produktach. Reklama w formie graficznej lub tekstowej wyświetla się użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową.
Remarketing doskonale łączy funkcję sprzedażową z funkcją budowania marki. Z jednej strony zachęca do ponownego odwiedzenia naszej witryny i podjęcia akcji zakupowej. Jednocześnie dzięki wyświetlaniu się reklamy graficznej dociera do podświadomości internauty.
Sieć reklamowa Google wykorzystywana jest najczęściej do budowania świadomości marki wśród internautów. Reklamy graficzne wyświetlane są na wybranych stronach, które udostępniają powierzchnię reklamową firmie Google.
Dzięki kampanią graficznym docieramy do podświadomości Twoich klientów oraz wzbudzamy w nim potrzebę skorzystania z usług lub produktów. Jest to również sprawdzony sposób na przekazanie informacji o promocjach lub zbliżających się wydarzeniach.
Serwis YouTube jest obecnie drugą, najpopularniejszą wyszukiwarką w Internecie. Korzysta z niej już ponad miliard użytkowników, co świadczy o potencjale reklamowym tej platformy.
Podstawą do przygotowania kampanii reklamowej jest film umieszczony w serwisie YouTube. Później w zależności od jego formy dobieramy sposób w jaki będzie on wyświetlany użytkownikowi.